Energi etter trening

Det er viktig å tilføre energi etter trening. Det er lurt å spise innen 20 minutter etter gjennomført treningsøkt. Når man tilfører energi muliggjør kroppen resturingsprosessen slik at kroppen blir klar til neste økt. I dag har jeg jogget 5,3 km. Det var en kjekk økt med nydelig vær.  

Min mat etter trening i dag består av 2 spiseskjer med cottage cheese og pasjonsfrukt kesam blandet sammen toppet med frukt og bær. I dag valgte jeg honning melon, kiwi og frosne blåbær. Det var utrolig godt! En nydelig sammensetning av frukt og bær. Jeg pleier vanligvis å bruke eple og jordbær, men det er kjekt å prøve nye ting når man ikke har jordbær i kjøleskapet. Jeg ble inspirert til å prøve denne typen mat av å lese et innlegg av maren i et blad. Senere gikk jeg inn på bloggen hennes fitliving for å se. Nå følger jeg Fitliving.blogg.no fast.

Kjempe godt og proteinrikt måltid :)

 

Hvilke topping syns du er best?

Én kommentar

Kristi Pedersen

31.08.2015 kl.11:28

jeg liker også veldig godt frukt og bær! :D håper du får en strålende uke <3

Skriv en ny kommentar

hits